Яценко Р. М. Комплекс моделей управління бізнес-процесами сервісної IТ-компанії / Р. М. Яценко, О. Г. Баликов // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 191-197. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Представлено аналіз комплексу моделей управління бізнес-процесами, використання яких покликано підвищити ефективність роботи сервісних IТ-компаній. Цей клас підприємств було обрано з огляду на їх значний внесок в економіку України: третє місце в структурі експорту, значні надходження до бюджету, висока динаміка розвитку та перспективи на глобальному ринку. Обраний комплекс моделей розроблено як послідовність етапів, які необхідно виконати з метою оптимізації бізнес-процесів. Перший етап - аналіз сутності процесного підходу, підходів до стратегічного управління та особливостей діяльності сервісних IТ-компаній. На другому етапі необхідна побудова формальної та ієрархічної моделей для визначення характеристик бізнес-процесів та їх структури відповідно. Третім етапом є оцінка окремих бізнес-процесів (інформаційна модель) та усієї системи бізнес-процесів (багаторівнева оцінка бізнес-процесів). На четвертому етапі відбувається оптимізація бізнес-процесів кожного рівня: стратегічного, тактичного та оперативному. П'ятому етапу відповідає реструктуризація бізнес-процесів після оптимізації. Шостим і заключним етапом є аналіз ефективності реструктуризованої системи бізнес-процесів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)391-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|