Бессараб А. О. Просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках жіночих журналів "Натали" та "Единственная" / А. О. Бессараб // Поліграфія і вид. справа. - 2015. - № 2. - С. 119-127. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Розглянуто просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках журналів "Натали" та "Единственная". Виявлено, що це здійснюють за допомогою статей про життя письменників, рекламних анотацій нових видань, звернення до зірок, тематичної підбірки і порад книг як подарунку, рекомендацій, що і як читати, публікування уривків з майбутніх творів тощо. Аналіз редакційних матеріалів з 2005 р. по квітень 2015 р. надає підставу стверджувати про формування інтересу до читання в журналах "Натали" та "Единственная". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.2 + Ч612.4(4УКР)722
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|