Бессараб А. О. Соціально-комунікаційні заходи PocketBook щодо популяризації читання книг в Україні / А. О. Бессараб // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. Сер. Техн. науки. - 2015. - № 2. - С. 221-231. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Розглянуто соціально-комунікаційні заходи компанії PocketBook, що представила світовому ринку понад 30 моделей електронних E Ink-рідерів та мультимедійних планшетів, більшість із яких стала новаціями у сфері електронного читання. Виявлено, що компанія PocketBook є не лише виробником e-book, а й активним суспільним діячем, одним із найвпливовіших суб'єктів формування читацької культури. Такий факт засвідчують її проекти KidRead, ReadRate, BookLand і численні конкурси та фестивалі, в яких вона виступає ініціатором або спонсором ("Найкращий читач України", "Чарівна книга", "Читання в задоволення", "Діти в подорожі: Найкумедніші історії" тощо), престижні нагороди й премії, здобуті компанією, її активна діяльність у соціальних мережах. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|