РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000669695<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Королюк Н. Я. 
Особливості формування та просування видавничого бренду / Н. Я. Королюк // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. Сер. Техн. науки. - 2015. - № 2. - С. 196-204. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто один з основних нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності видавничих підприємств - брендинг. Виділено головні теоретико-методологічні проблеми формування видавничого бренду та інструменти, використовувані сучасними українським видавництвами для просування власного бренду. На основі аналізу стану та проблем видавничого ринку України окреслено основні передумови й обгрунтовано необхідність застосування брендингових технологій у видавничій галузі. Здійснено спробу вдосконалення основних функцій бренду видавництва. Наведено ряд особливостей видавничої продукції, які впливатимуть на формування й ефективне управління видавничим брендом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1 + Ч617.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського