Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000669695<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Королюк Н. Я. Особливості формування та просування видавничого бренду / Н. Я. Королюк // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. Сер. Техн. науки. - 2015. - № 2. - С. 196-204. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто один з основних нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності видавничих підприємств - брендинг. Виділено головні теоретико-методологічні проблеми формування видавничого бренду та інструменти, використовувані сучасними українським видавництвами для просування власного бренду. На основі аналізу стану та проблем видавничого ринку України окреслено основні передумови й обгрунтовано необхідність застосування брендингових технологій у видавничій галузі. Здійснено спробу вдосконалення основних функцій бренду видавництва. Наведено ряд особливостей видавничої продукції, які впливатимуть на формування й ефективне управління видавничим брендом. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1 + Ч617.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|