Хамула О. О. Завдання та проблеми розвитку сфери електронної торгівлі в Україні як середовища функціонування системи реалізації книжкової продукції / О. О. Хамула // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. Сер. Техн. науки. - 2015. - № 2. - С. 181-187. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.На основі проведеного аналізу організаційних аспектів провадження книготорговельної діяльності у вітчизняному сегменті мережі Інтернет висвітлено головні переваги та недоліки сучасної інтернет-торгівлі. Охарактеризовано соціально-економічні фактори, які впливають на рішення споживача щодо купівлі товару в електронному магазині, а також роблять придбання товарів в інтерактивному режимі привабливішими, ніж у традиційному. Виявлено основні проблеми, які гальмують подальший розвиток і ефективне використання мережі Інтернет населенням України. Запропоновано засади створення систем електронної торгівлі, які б забезпечили усунення найважливіших проблем, з якими на своєму шляху зустрічаються як книготорговельні підприємства, так і їх споживачі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|