Артемчук О. Р. Можливості використання мобільних додатків під час вивчення планіметрії в середній школі / О. Р. Артемчук, М. П. Мороз // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 3. - С. 9-15. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Сьогодні людство активно застосовує сучасні технологічні досягнення в багатьох сферах життєдіяльності. Великий потенціал технології мають і в освіті, проте далеко не всі їх можливості проаналізовано та застосовано. Втім ні для кого не є секретом, що завдяки програмному забезпеченню можна підняти наочність на принципово новий та якісний рівень. Розглянуто питанню унаочнення геометричних конструкцій засобами мобільних і Web-додатків під час вивчення планіметрії в середній школі. Розглянуто додатки, які у вигляді ігор-головоломок надають можливість розв'язувати різноманітні задачі на побудову безпосередньо на смартфоні (Euclidea, Pythagorea та Pythagorea60), а також виконувати побудову динамічних геометричних конструкцій (Euclidea та Euclidea: Sketches). Розібрано можливості та принципи роботи цих додатків, наведено приклади задач. Проаналізовано можливості використання подібного програмного забезпечення в навчальному процесі та його роль у вирішенні різних проблем, які пов'язані з виконанням учнями рисунків до задач. Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|