РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000666074<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Boiko I. V. 
Motivation and stimulation of effective teaching and learning process = Мотивація та стимулювання ефективного навчального процесу / I. V. Boiko // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Розглянуто методи мотивації та стимулювання успішного навчального процесу у вищій школі, їх роль в системі освіти та вплив на сам освітній процес, а також на всебічний розвиток особистості студентів. Запропоновано основні методи заохочення та покарання студентів у процесі навчання, їх теоретичне обгрунтування й особливості застосування на практиці. Наведено класифікацію основних мотивів до навчання та особистісного розвитку студентів у процесі здобуття вищої освіти. Розглянуто основні види педагогічної оцінки, а саме предметний і персональний, матеріальний та моральний, результативний і процесуальний, кількісний та якісний. Поряд з видами педагогічних оцінок виділено способи стимулювання навчальних і виховних успіхів, головні: увага, схвалення, визнання, оцінка, підтримка, нагорода, підвищення соціальної ролі, престижу і статусу студента як особистості. Кожен з перелічених способів стимулювання розглянуто окремо. Детально висвітлено групи методів стимулювання та мотивації, що розподілено на дві основні підгрупи: методи формування пізнавальних інтересів і методи, спрямовані переважно на формування почуття обов'язку та відповідальності у навчанні. До методів формування пізнавального інтересу відносяться: створення на занятті ситуації зацікавлення - введення в навчальний процес цікавих прикладів, експериментів, парадоксальних фактів, використання цікавих аналогій, створення ситуації новизни, актуальності, моделювання у навчальному процесі ігрових ситуацій, навчальні дискусії, стимулювання за допомогою аналізу життєвих ситуацій, ситуації успіху в навчанні. Методи, спрямовані на формування почуття обов'язку та відповідальності у навчанні включають висунення навчальних вимог, а також заохочення та засудження у навчанні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського