Chizhova N. V. Defining features of personal prospects formation for students of higher educational establishments = Визначення особливостей формування особистісних перспектив у студентів вищих навчальних закладів / N. V. Chizhova // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 3. - С. 96-100. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.Висвітлено суть особистісних перспектив, показано їх взаємозв'язок з часовими перспективами й обгрунтовано необхідність їх формування в юнацькому віці. Особистісна перспектива - це здатність людини свідомо, подумки передбачати майбутнє, планувати його, уявляти себе в ньому, та бути готовим до нього. Визначено, що саме в цьому віці відбуваються складні процеси формування світогляду, усвідомлення свого "я", вибору професії та становлення особистості в цілому. Проілюстровано процес формування ідентичності особистості, визначено проблеми з якими може стикнутися молода людина та їх наслідки: розмитість ідеалів, криза ідентичності, негативна ідентичність, неспроможність усвідомити часові перспективи. Іноді підлітки зовсім не замислюються про майбутнє, вони ніби повертаються в дитинство, коли свідомо не відчувався плин часу. Розкрито зміст поняття психосоціальний мораторій, можливість для молодих людей спробувати себе в різних соціальних ролях і професіях, перед тим як зробити остаточний вибір. Продемонстровано позитивний розвиток формування ідентичності і як його результат вірність молодих людей своїм ідеалам, прихильностям, обіцянкам, їх здатність приймати і дотримуватися моралі, етики та цінностей суспільства. Показано, що для самореалізації індивіду необхідно створити певний життєвий задум та реалізувати його за конкретних умов у певній соціокультурній ситуації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|