Resler M. V. Classification of marketing researches on innovation product = Класифікація маркетингових досліджень інноваційного продукту / M. V. Resler // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 1. - С. 210-218. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.На сьогоднішній день інновації є важливим фактором у розвитку соціально-економічного розвитку. В епоху глобалізації, підвищення очікувань клієнтів і більш конкурентоспроможного бізнесу, охочих залишитися на ринку, спрямованих на розвиток (часто обумовлено зовнішніми факторами), змушені здійснювати безперервну інноваційну діяльність. Проведені дослідження як на рівні компанії, так і на національному, міжнародному рівнях показують істотний вплив на інноваційну діяльність, яка здійснюється за умов окремих принципів, а також всієї економіки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|