РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000662697<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Resler M. V. 
Classification of marketing researches on innovation product = Класифікація маркетингових досліджень інноваційного продукту / M. V. Resler // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 1. - С. 210-218. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

На сьогоднішній день інновації є важливим фактором у розвитку соціально-економічного розвитку. В епоху глобалізації, підвищення очікувань клієнтів і більш конкурентоспроможного бізнесу, охочих залишитися на ринку, спрямованих на розвиток (часто обумовлено зовнішніми факторами), змушені здійснювати безперервну інноваційну діяльність. Проведені дослідження як на рівні компанії, так і на національному, міжнародному рівнях показують істотний вплив на інноваційну діяльність, яка здійснюється за умов окремих принципів, а також всієї економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського