Nesteruk I. Efficiency of steady motion and its improvement with the use of unseparated and supercavitating flow patterns = Ефективність сталого руху та її вдосконалення з використанням безвідривного та суперкавітаційного режимів обтікання / I. Nesteruk // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2016. - № 6. - С. 51-67. - Бібліогр.: 43 назв. - англ.Ефективність сталого дозвукового руху транспортних засобів і тварин у повітрі та воді оцінюється за допомогою різних коефіцієнтів опору, співвідношень опір-вага та потужність-вага. Мета дослідження - вдосконалення вказаних характеристик із використанням спеціальних форм корпусів і крил, що усувають відрив примежового шару, та з використанням суперкавітаційного режиму обтікання для високошвидкісного руху у воді. Проведено аналітичні та числові оцінки з використанням відомих результатів для обтікання тонкого безвідривного тіла обертання й аеродинамічного профілю та для сталого суперкавітаційного режиму обтікання. Одержано прості аналітичні формули для ефективності руху, критичних чисел Рейнольдса ламінарно-турбулентного переходу тощо та застосовано їх для різних наземних, водних і повітряних транспортних засобів, тварин і спортивної активності людей. У досить широкому діапазоні чисел Рейнольдса 10<^>6 <= ReV <= 10<^>8 використання безвідривних форм надає істотне зниження опору у порівнянні зі звичними тілами обертання. У воді за ReV >> 10<^>7 переваги має суперкавітаційний режим обтікання. Зазначене зниження опору відкриває перспективи проектування різних типів дуже ефективних повітряних і високошвидкісних підводних транспортних засобів. Індекс рубрикатора НБУВ: О12-01 + В253.320.561.045
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|