РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653940<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романишина Л. Й. 
Комп’ютерні технології в навчально-реабілітаційному процесі / Л. Й. Романишина // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 55-65. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Досліджено особливості запровадження комп’ютерних технологій у навчання дітей з різними сенсорними, фізичними та інтелектуальними вадами. Акцентовано увагу на те, що ефективність впровадження безпосередньо залежить від того, який саме психолого-педагогічний зміст закладено в цих технологіях, які функції їм приписують, яку роль і місце вони займають в системі навчання. Визначено умови, за яких комп’ютерні технології відіграють прогресивну роль в розвитку спеціальної педагогіки. Висвітлено роль розвиваючих комп’ютерних ігор та методику їх використання у навчальному процесі. Охарактеризовано особливості використання комп’ютера на уроці та його можливості. Представлено ряд корекційно-реабілітаційних комп’ютерних програм для дітей з особливими потребами, розроблених в Кам’янець-Подільському багатопрофільному реабілітаційному центрі.

Исследованы особенности внедрения компьютерных технологий в обучение детей с различными сенсорными, физическими и интеллектуальными недостатками. Акцентировано внимание на то, что эффективность внедрения напрямую зависит от того, какой именно психолого-педагогический смысл заложен в этих технологиях, какие функции им приписывают, какую роль и место они занимают в системе обучения. Определены условия, при которых компьютерные технологии играют прогрессивную роль в развитии специальной педагогики. Освещена роль развивающих компьютерных игр и методика их использования в учебном процессе. Охарактеризованы особенности использования компьютера на уроке и его возможности. Представлен ряд коррекционно-реабилитационных компьютерных программ для детей с особыми потребностями, разработанных в Каменец-Подольском многопрофильном реабилитационном центре.

The peculiarities of computer technology introduction into education of children with a variety of sensory, physical and intellectual disabilities. Evidence is given that the effectiveness of the implementation depends on what kind of psycho-pedagogical sense is incorporated in these technologies, which functions are attributed to them, what role and the place they occupy in the education system. The conditions under which computer technology plays a progressive role in the development of special education is elucidated. The role of developing computer games and methods of their use in the educational process is highlighted. The features of using a computer in the classroom and its possibilities are characterized. A number of computer corrective and rehabilitation programs for children with special needs, developed in Kamenetz-Podolsky multidisciplinary rehabilitation center are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.253

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського