РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653860<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Подорожна А. П. 
Проблема диференціації статевого виховання та сексуальної просвіти у професійній діяльності педагогів / А. П. Подорожна // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 141-148. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми статевого виховання сучасної молоді. Доведено необхідність статевого виховання та небезпечність акцентованої сексуальної просвіти школярів. Зроблено висновок, що запропоновані наразі програми сексуального виховання є недосконалими, такими, що провокують дітей на ранній початок безладного статевого життя з усіма негативними наслідками. Перспективним напрямком проблеми є вдосконалення підготовки педагогів до проведення адекватного ознайомлення школярів із питаннями статевого розвитку людини, висвітленими у моральному аспекті.

Рассмотрены актуальные проблемы полового воспитания современной молодежи. Доказана необходимость полового воспитания и опасность акцентированного сексуального просвещения школьников. Сделан вывод, что предлагаемые сейчас программы сексуального воспитания являются несовершенными, такими, которые провоцируют детей на раннее начало беспорядочной половой жизни со всеми негативными последствиями. Перспективным направлением проблемы является совершенствование подготовки педагогов к проведению адекватного ознакомления школьников с вопросами полового развития человека, освещенными в моральном аспекте.

The article examines the problem of sex education of today's youth. It proves the necessity of sex education and the dangers of an accentuated sex education of school children. The author concludes that existing curricula of Сsex education' are not perfect in that they push children to become sexually active prematurely and irresponsibly which often has negative consequences. The author suggests improving the quality of the training of teachers for introducing school children to this issue which should be presented with its moral aspects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського