РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000650821<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Горобченко О. М. 
Розвиток наукових основ функціонування ергатичної системи "локомотивна бригада- поїзд" : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.20 / О. М. Горобченко; Укр. держ. ун-т залізн. трансп.. - Харків, 2016. - 39 c. - укp.

Проаналізовано існуючі системи та засоби підвищення ефективності ергатичної системи "локомотивна бригада - поїзд". Встановлено, що вони мають ряд обмежень і не гарантують запобігання аваріям. Використання локомотивних систем підтримки прийняття рішень (СППР) дозволить уникнути недоліків традиційних систем керування локомотивом. Розроблено модель прийняття керуючих рішень машиністом за допомогою теорії нечітких імовірнісних графів, що дозволило оцінити швидкість такого прийняття. Запропоновано класифікувати фактори, які впливають на імовірність виникнення нештатних ситуацій (НС), за їх природою, на: людський та технічний фактори, а також зовнішні впливи. Запропоновано критерій оцінювання дій людини у разі виникнення позаштатних ситуацій коефіцієнт, що характеризує здатність локомотивної бригади (ЛБ) запобігти розвитку транспортної події. За допомогою гібридної нейромережі отдержано значення складності НС, що виникають у процесі керування поїздом. На підставі статистичних даних одержано гранично припустиме значення цієї величини. Встановлено, що основним критерієм роботи локомотивної СППР є корисність прийнятих рішень. Її визначено в тривимірній системі координат залежно від складності НС, витрати енергії на рух поїзда, відхилення від графіка руху. Визначено, що найбільш доцільними для використання ЛБ є СППР, які використовують імовірнісне завдання індивідуального прийняття рішень з векторним критерієм. Розроблено інформаційну модель прийняття відповідального рішення машиністом при керуванні потягом, що дозволяє визначити шляхи зниження інформаційного навантаження. В результаті розрахунків встановлено, що орієнтовна вартість впровадження СППР на один локомотив складає 64 тис. грн, а термін окупності становить 1 рік 7 місяців.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА422362 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського