Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000650435<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Федорович Р. В. Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги : монографія / Р. В. Федорович, О. М. Загородна, В. М. Серединська, І. В. Спільник; ред.: Р. В. Федорович; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. - Тернопіль : Підруч. і посіб., 2016. - 239 c. - укp.Досліджено маркетингові комунікації у межах виконання Державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області. Здійснено фінансово-економічне оцінювання стану туристичних послуг в Україні за сучасних умов. Розглянуто аутсорсинг як сучасний інструмент ефективності бізнес-процесів у ланцюгу поставок. Узагальнено досвід застосування інституційних регуляторів розвитку автомобілебудування в країнах, що розвиваються, і в країнах з ринковою економікою. Визначено стратегічні орієнтири реалізації системи маркетингових планувань на підприємстві. Приділено увагу конфлікту в системі маркетингової політики просування інноваційної продукції. Увагу приділено використанню функціонально-вартісного аналізу в маркетингових дослідженнях. Охарактеризовано зв'язок між освітою та ринком праці. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА800572 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|