РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000650435<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федорович Р. В. 
Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги : монографія / Р. В. Федорович, О. М. Загородна, В. М. Серединська, І. В. Спільник; ред.: Р. В. Федорович; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. - Тернопіль : Підруч. і посіб., 2016. - 239 c. - укp.

Досліджено маркетингові комунікації у межах виконання Державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області. Здійснено фінансово-економічне оцінювання стану туристичних послуг в Україні за сучасних умов. Розглянуто аутсорсинг як сучасний інструмент ефективності бізнес-процесів у ланцюгу поставок. Узагальнено досвід застосування інституційних регуляторів розвитку автомобілебудування в країнах, що розвиваються, і в країнах з ринковою економікою. Визначено стратегічні орієнтири реалізації системи маркетингових планувань на підприємстві. Приділено увагу конфлікту в системі маркетингової політики просування інноваційної продукції. Увагу приділено використанню функціонально-вартісного аналізу в маркетингових дослідженнях. Охарактеризовано зв'язок між освітою та ринком праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського