РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000650290<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Линьов К. 
Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства / К. Линьов // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 26-31. - Бібліогр.: 14 назв - укp.

На підставі теоретико-емпірічних досліджень виявлено специфіку розробки Концепції розвитку закладу середньої освіти в Україні на засадах лідерства. Зосереджено увагу на моделі послідовних кроків "Чотири імперативи лідерства" Стівена Кові-старшого. Запропоновано авторську структуру Концепції розвитку закладу середньої освіти та алгоритм її розробки і реалізації. Наголошено, що запровадження лідерської парадигми у діяльність закладу середньої освіти характеризується посиленням значення горизонтальних зв’язків, делегуванням повноважень, фокусуванням на талантах, спроможностях співробітників, їх компетентностях.

Определена специфика разработки Концепции развития общеобразовательного учебного заведения в Украине на основе лидерства. Опираясь на модель последовательных шагов "Четыре императива лидерства" Стивена Кови–старшего, предложена структура Концепции развития общеобразовательного учебного заведения и алгоритм ее разработки и реализации. Акцентовано внимание на том, что внедрение лидерской парадигмы в деятельность общеобразовательного учебного заведения характеризуется усилением значения горизонтальных связей, делегированием полномочий, фокусированием на талантах, способностях сотрудников, их компетентностях.

Article reviews approaches of creation the Concept of institutions of secondary education development in Ukraine. It is noted that implementation of leadership paradigm in the management of secondary education is critically important according to the changes and challenges. Motivating employees to leadership development and taking initiative suggests that they have a sense of involvement in results of collective activities. All mentioned above creates culture of freedom and responsibility in the of secondary education institutions, helps to develop individuals as an administrator, teacher and student, forms their willingness to build life in the twenty-first century. Author relies on the model of sequential steps «The 4 Imperatives of Great Leaders» by Stephen R. Covey that determines the structure of development concept and its algorithm in development and implementation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського