РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649056<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дишко О. Л. 
Інформаційно-комунікаційні технології в організації електронного навчання бакалаврів (на прикладі спеціальностей «Туризм» та «Соціальна робота») [Електронний ресурс] / О. Л. Дишко, Т. В. Зубехіна, Н. Б. Павлишина // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 3. - С. 76-86. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано стан упровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в організацію електронного навчання бакалаврів (на досвіді спеціальностей «Туризм» та «Соціальна робота») у ВНЗ. Обґрунтовано актуальність застосування технологій електронного навчання та відповідних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Охарактеризовано переваги та недоліки популярної платформи електронного навчання Mооdle. Наведено результати дослідження щодо активності використання ІКТ, платформ електронного навчання, вибору засобів ІКТ на основі анкетування викладачів українських ВНЗ, що забезпечують викладання навчальних дисциплін на спеціальностях «Туризм» та «Соціальна робота». Виявлено, які засоби ІКТ та електронного навчання викладачі вважають найефективнішими та яким платформам вони віддають перевагу.

Проанализировано состояние внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в организацию электронного обучения бакалавров (на примере специальностей «Туризм» и «Социальная работа») в ВУЗ. Обоснована актуальность применения технологий электронного обучения и соответствующих ИКТ. Охарактеризованы преимущества и недостатки популярной платформы электронного обучения Mооdle. Приведены результаты исследования активности использования ИКТ, платформ электронного обучения, выбора средств ИКТ на основе анкетирования преподавателей украинских ВУЗ, обеспечивающих преподавание учебных дисциплин по специальностям «Туризм» и «Социальная работа». Выявлено, какие средства ИКТ и электронного обучения преподаватели считают наиболее эффективными и какими платформами они предпочитают пользоваться.

The article analyzes the state of implementation of information and communication technologies (ICT) in the organization of e-learning in higher education (using the experience of specialities «Tourism» and «Social Work»). The urgency of e-learning technologies application and related information and communication technologies is proved. Author determined the advantages and disadvantages of the popular platform Moodle e-learning. The results of research on active use of ICT, e-learning platforms, choice of ICT-based survey of the Ukrainian higher educational institutions that provide teaching training courses in specialities «Tourism» and» «Social work» are presented. It has been found that teachers prefer e-learning platforms, various Internet sites, multimedia presentations, video software Skype and Viber.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 р31(4УКР) + Ч518.1 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського