Наумік-Гладка К. Г. Нормативне забезпечення маркетингових комунікацій у сфері туризму / К. Г. Наумік-Гладка // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 337-341. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.У роботі використано комплексний підхід до розуміння маркетингових комунікацій (МК). Звернуто увагу на те, що інструменти комунікації, які традиційно використовувалися незалежно один від одного, об'єднані таким чином, що досягається синергетичний ефект, і одержаний в результаті комунікаційний зв'язок стає однорідним. Середовище МК складається з усіх дійових осіб і сил за межами маркетингу, які впливають на здатність керування маркетингом, щоб розвивати та підтримувати успішні відносини зі своїми цільовими клієнтами. Виправдовуючи умови, що впливають на МК, ці фактори і сили можуть змінюватися залежно від конкретної організації. Як правило, їх можна поділити на мікро- і макрокомпоненти довкілля. Зроблено висновок, що законодавчі засади регулювання МК в туризмі України постійно вдосконалюються. Доцільним залишається впровадження світового досвіду саморегулювання МК, включаючи рекламу і стимулювання збуту країн - членів Європейського Союзу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|