Школа-кооперація : з досвіду роботи експерим. закл. всеукр. рівня - комунал. закл. "Бугрин. навч.-вихов. комплекс: дошк. навч. закл. - загальноосвіт. шк. I-II ступенів - агротехн. ліцей : наук.-метод. посіб. / уклад.: С. Г. Карпенчук, С. М. Сондак, А. І. Канюка; Ін-т модернізації змісту освіти, Комун. заклад "Бугрин. навч.-вихов. комплекс: дошк. навч. заклад - загальноосвіт. шк. I-II ступенів - агротехн. ліцей". - Рівне : Волин. обереги, 2017. - 422 c. - укp.Висвітлено проблеми формування особистості у суспільстві європейського типу з урахуванням педагогічної акмеології. Розкрито сутність акмеологічного підходу до формування якостей особистості. Висвітлено історію реформаторського руху, розвитку "нової школи" в кінці XIX - на початку XX ст., зокрема "Школи-господарства" та "Школи-кооперації". Описано форми організації освітньо-виховного процесу, характерні для ринкових умов, що слугують основою для підготовки спеціаліста сільського господарства у ЗНЗ з аналогічним профілем - аграрія з багатогранними якостями громадянина держави, який успішно інтегрується у європейський і світовий суспільно-економічний простір. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА811225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|