Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000644549<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Формування системи інноваційного маркетингу підприємств : монографія / С. В. Маловичко, О. В. Булгакова, Т. С. Задніпрянна, Н. С. Іванова, Н. М. Ястремська; Донец. нац. ун-т економіки та торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д.О., 2016. - 215 c. - Бібліогр.: с. 197-214 - укp.Розглянуто інновації як об'єкт маркетингової політики. Уточнено теоретичні основи маркетингових досліджень ринку інновацій, наведено інноваційні методи й інструменти маркетингу. Досліджено державне регулювання інноваційної політики. Проаналізовано інноваційний аспект в антикризовому маркетингу, маркетинг в інформаційній економіці. Розкрито специфіку маркетигових рішень у товарній політиці, у виведенні інновацій на ринок та їх дистрибуції. Розкрито сутність маркетингової політики комунікацій на ринку інновацій. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА809787 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|