РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000644549<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Формування системи інноваційного маркетингу підприємств : монографія / С. В. Маловичко, О. В. Булгакова, Т. С. Задніпрянна, Н. С. Іванова, Н. М. Ястремська; Донец. нац. ун-т економіки та торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д.О., 2016. - 215 c. - Бібліогр.: с. 197-214 - укp.

Розглянуто інновації як об'єкт маркетингової політики. Уточнено теоретичні основи маркетингових досліджень ринку інновацій, наведено інноваційні методи й інструменти маркетингу. Досліджено державне регулювання інноваційної політики. Проаналізовано інноваційний аспект в антикризовому маркетингу, маркетинг в інформаційній економіці. Розкрито специфіку маркетигових рішень у товарній політиці, у виведенні інновацій на ринок та їх дистрибуції. Розкрито сутність маркетингової політики комунікацій на ринку інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809787 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського