Januska M. Lead user innovation and paid innovation: the case of Grinding Gear Games = Інновації передових користувачів та платні інновації: на прикладі компанії "Grinding Gear Games" / M. Januska, R. Spicar // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 11. - С. 476-485. - Бібліогр.: 485 назв. - англ.Описано нове джерело доходів від інновацій передових користувачів у межах авторської моделі "платних інновацій". Проведено опитування 5659 користувачів серед клієнтів "Grinding Gear Games", розробника ігор з Нової Зеландії. Центральні питання опитування стосувались того, чи є в гравців свої інноваційні ідеї щодо ігри, чи готові вони ділитися ними з розробниками, а також чи готові платити за впровадження власної інновації в гру. Показано, що передові користувачі мають значно більше ідей щодо гри, ніж середньостатистичні, вони також частіше діляться ними та частіше підтримують інновації інших користувачів. Доведено, що як передові, так і середньостатистичні гравці готові платити за впровадження власних ідей у фінальний продукт. Індекс рубрикатора НБУВ: У539.1-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|