РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000636799<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Теорії та технології інноваційного розвитку вищої освіти: глобальний і регіональний контексти : монографія / А. А. Сбруєва, С. С. Дєнєжніков, О. В. Листопад, О. Г. Козлова, Д. О. Козлов; ред.: А. А. Сбруєва; Сум. держ. пед. ін-т ім. А. С. Макаренка. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. - 519 c. - Бібліогр.: с. 481-519 - укp.

Охарактеризовано цілісну сукупність глобальних та регіональних детермінант інноваційного розвитку вищої освіти (глобальної фінансово-економічної кризи 2008-2009 pp., розбудови європейського простору вищої освіти, запровадження четвертого покоління ІКТ-технологій) та виявлено тенденції трансформації місії університету, що відбуваються під впливом означених детермінант. Визначено концептуальні засади інноваційного розвитку освіти в суспільстві знань та інновацій з позицій теорій людського капіталу та економічного росту. Обгрунтовано концептуальні засади інноваційної освітньої парадигми, що становить цілісність взаємопов'язаних складників. З'ясовано сутність управлінської компетентності викладача ВНЗ як ресурсу інноваційного розвитку вищої освіти. Встановлено, що управлінська компетентність викладача ВНЗ є інтегрованим особистісним утворенням, яке відображає єдність теоретичної та практичної готовності до ефективного здійснення різноманітних управлінських функцій. Висвітлено концептуальні, змістові та процесуальні засади менеджменту ризиків в університетах розвинених країн (на прикладі Великої Британії). Розроблено рекомендації щодо використання такого досвіду у вищій освіті України. Сформульовано концептуальні засади та технології фандрейзингової діяльності в університетах. З'ясовано змістові та технологічні засади фандрейзингової діяльності у вищій школі США. Надано рекомендації щодо розвитку фандрейзингової діяльності у вітчизняній вищій школі. Окреслено концептуальні засади та висвітлено технології розвитку регіональних інноваційннх освітніх кластерів. Створено структурно-функціональну модель формування та простежено тенденції розвитку національної громади університетських адміністраторів наукових досліджень (на прикладі США).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809174 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського