РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000636687<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гугнин А. М. 
Маркетинг-микс на рынке политики: проблемы адаптации : [монография] / А. М. Гугнин, Г. Осташ, Ю. Стэцко; Жешув. политехн. ун-т им. И. Лукашевича. - Днепропетровск : Монолит, 2016. - 203 c. - Бібліогр.: с. 194-203 - рус.

Уделено внимание параметрам взаимоотношений маркетинга и политики. Расскрыты основные категории политического маркетинга. Охарактеризована специфика формирования политического маркетинга. Изучены инструменты маркетинга микс и особенности их использования на рынке политики. Исследована методология создания имиджа политического лидера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС61989 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського