РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000636343<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Осіпцов А. В. 
Виховання загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / А. В. Осіпцов; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2016. - 40 c. - укp.

Дисертація присвячена проблемі виховання загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету. Означена феноменологія характеризується як аксіологічний феномен культури людства. Проаналізовано сучасні теоретичні та методологічні основи означеної проблеми. Виокремлено теоретичні передумови педагогічного та психологічного дослідження загальнолюдських цінностей та надана характеристика генези їх розвитку. Визначено сутність, структура та зміст загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету. Надано дефінітивний аналіз понять "загальнолюдські цінності", "ціннісні орієнтації", "класичний університет", "виховання", "модель", "педагогічна технологія", "психолого-педагогічний супровід". Розширено понятійно-термінологічний та категоріальний апарат теорії та методики виховання. Охарактеризовано закономірності, принципи та психолого-педагогічні умови процесу виховання загальнолюдських цінностей. Запропоновано методики діагностики та розроблено критеріальну базу для їх визначення. Запропоновано візуалізовані моделі структурування, виховання, управління педагогічною технологією інтегративного особисто-орієнтованого виховання загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету та їх психолого-педагогічної підтримки, що відображають основний зміст функціонування освітньо-виховного середовища ВНЗ. Вперше розроблено соціально-педагогічну систему інтегративного й особистісно-орієнтованого виховання загальнолюдських цінностей у студентів класичних університетів як складової їх професійної освіти, формування особистості майбутніх фахівців. Визначено психологічні, педагогічні, соціальні фактори продуктивного формування когнітивних, аксіологічних, праксіологічних і мотиваційно-потребнісних структурно-функціональних компонентів системи загальнолюдських цінностей у студентів класичних університетів. Удосконалено методологічні засади структурування інтерактивного освітньо-виховного середовища ВНЗ, системного впливу на студентів морально-етичних мотиваторів, проективної розробки інноваційної педагогічної системи відкритого типу та психолого-педагогічні засади структурування інноваційних форм, методів, засобів індивідуалізованого виховання загальнолюдських цінностей у студентської молоді. Системний аналіз результатів експериментальної роботи надав змогу теоретично обгрунтувати соціально-педагогічну технологію, психолого-педагогічні умови й етапи її функціонування в освітньо-виховному середовищі ВНЗ з метою виховання загальнолюдських цінностей у студентської молоді та виявити специфіку управління виховним процесом, його закономірності, що спрямовані на виховання таких цінностей у майбутніх фахівців. Одержані результати дослідження впливу експериментальної педагогічної технології дозволили встановити фактори, що доводять її ефективність, та визначити напрями майбутніх наукових розвідок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421240 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського