Армейська Л. В. Розвиток професійної компетентності вчителів малокомплектних шкіл у післядипломній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Армейська; Респ. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2013. - 20 c. - укp.Уперше розроблено й обгрунтовано модель і педагогічні умови розвитку педагогічної компетентності вчителів малокомплектних шкіл у процесі післядипломної освіти. Розширено сутність понять "професійна компетентність учителя малокомплектної школи", "готовність учителя до педагогічної діяльності за умов малокомплектної школи". Виокремлено структурні компоненти готовності вчителя до педагогічної діяльності за умов малокомплектної школи (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-рефлексивний). Визначено критерії, показники сформованості професійної компетентності вчителів малокомплектних шкіл: мотиваційний, когнітивний, операційно-практичний, рефлексивно-творчий, рівні сформованості професійної компетентності вчителів малокомплектних шкіл. Набули подальшого розвитку ідеї формування професійної компетентності, професіоналізму, педагогічної майстерності вчителя в процесі післядипломної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398450 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|