РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000634728<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Hryshova I. Yu. 
Brand capitalization as a tool to maximize business value = Капіталізація бренду як інструмент максимізації ринкової вартості бізнесу / I. Yu. Hryshova, O. B. Naumov, T. S. Shabatura // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 168-175. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Розглянуто бренд як ключову детермінанту формування конкурентних переваг та джерело нарощення фінансових потоків. Окреслено роль бренду в нематеріальних активах підприємства та створенні нематеріальних цінностях для цільової аудиторії. Ідентифіковані структурні складники бренду. Обгрунтовано модель впливу капіталізації бренду на максимізацію ринкової вартості бізнесу, синергія взаємодії складових елементів якої створює нематеріальні цінності та забезпечує одержання соціально-економічного ефекту, окреслює вектори руху фінансових потоків та їх здатність нарощувати обсяги у перспективі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського