РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000634542<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Трикоз Л. В. 
Обгрунтування вибору моделі зміни діелектричних властивостей несуцільних систем / Л. В. Трикоз, І. В. Багіянц // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 3. - С. 120-129. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто опір ізоляції рейкового кола як один із параметрів, що впливають на експлуатаційні показники роботи залізничного транспорту. Для зниження впливу опору ізоляції на режими функціонування рейкових кіл та на експлуатаційні показники роботи залізничного транспорту передбачено дослідити вплив поверхневої обробки щебеню на величину діелектричної проникності баластового шару. Оцінювання впливу виду матеріалу для поверхневої обробки щебеню на величину діелектричної проникності проводили на підставі визначення фізичної сутності відносної діелектричної проникності. Розрахунки проводили, зіставляючи виміряну ємність для середовища з відомою ε - із виміряною ємністю середовища, для якого необхідно визначити ε. Тобто, у скільки разів змінюється виміряна ємність, у стільки ж разів змінюється й діелектрична проникність середовища. Досліджено, як шпали і баласт значно змінюють свою електричну провідність залежно від наявності в них вологи, зміни навколишньої температури, наявності забруднювачів та інших факторів. Проаналізовано існуючі моделі опису діелектричних властивостей таких систем. Встановлено, що покриття баластного щебеню органічними речовинами впливає на величину його відносної діелектричної проникності. Найбільший ефект зниження цієї величини спостерігався для покриттів на основі каніфольної суміші та силікону. Запропоновано новий спосіб підвищення діелектричних властивостей верхньої будови колії за рахунок нанесення на поверхню зерен баласту незмочуваних речовин, на поверхні яких не утворюється плівка вологи. Показано можливість зведення до мінімуму негативного впливу зниження ізоляції з максимальним його усуненням. Запропоновано рішення актуального завдання шляхом виключення впливу опору ізоляції на режими роботи рейкових кіл, що дозволить ліквідувати частину причин відмови пристроїв сигналізації та зменшити кількість випадків "несправжньої зайнятості".


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-065 + О275.9-017

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського