РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000632288<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чорній М. М. 
Підготовка майбутніх учителів до формування міжособистісних взаємин в учнівському колективі як складник оволодіння професійними компетенціями / М. М. Чорній // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 217-222. - Бібліогр.: с. 222 (8 назв) - укp.

Подано трактування професійно-педагогічної компетентності. Визначено п’ять компонентів компетентності: спеціальну і професійну компетентність свого предмета; методичну компетентність, що стосується способів формування знань і умінь учнів; соціально-психологічну компетентність у сфері процесів спілкування; диференційно-психологічну компетентність у межах мотивів, здібностей учнів; аутопсихологічну компетентність на фоні переваг та недоліків власної діяльності й особистості. Визначено ключові компетентності не лише як комплекс певного рівня знань, умінь, навичок та ставлень, здатність здійснювати професійну діяльність, а як оволодіння комплексом знань та вмінь особистісно-діяльнісного характеру. Запропоновано перелік базових компетентностей, що охоплюють: уміння вчитися, громадянську, загальнокультурну, компетентність з інформаційних та комунікаційних технологій, соціальну, підприємницьку і здоров’язберігальну.

Подана трактовка профессионально-педагогической компетентности. Определены пять компонентов компетентности: специальная и профессиональная компетентность своего предмета; методическая компетентность касается способов формирования знаний и умений учащихся; социально-психологическая компетентность в области процессов общения; дифференциально-психологическая компетентность в пределах мотивов, способностей учащихся; аутопсихологическая компетентность на фоне преимуществ и недостатков собственной деятельности и личности. Определены ключевые компетентности не только как комплекс определенного уровня знаний, умений, навыков и отношений, способность осуществлять профессиональную деятельность, а как овладение комплексом знаний и умений личностно-деятельностного характера. Предложен перечень базовых компетенций, охватывающих: умение учиться, гражданскую, общекультурную, компетентность по информационным и коммуникационным технологиям, социальную, предпринимательскую и здоровьесберегающую.

Interpretation of professional pedagogical competence is presented. Five components of competence are defined: special and professional competence within the teacher’s subject; methodical competence, dealing with ways of forming pupils’ knowledge and skills; social-psychological competence in the field of communication; differential-psychological competence within pupils’ motives and abilities; autopsychological competence in the context of own activity’s and personality’s advantages and disadvantages.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського