Косигіна О. В. Педагогічна взаємодія суб’єктів системи післядипломної освіти: зміст і специфіка / О. В. Косигіна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 215-224. - Бібліогр.: с. 224 (10 назв) - укp.Представлено аналіз особливостей педагогічної взаємодії у системі післядипломної освіти. З’ясовано, що ця система освіти передбачає власну специфіку педагогічної взаємодії, яка є частиною, з одного боку, взаємодії суб’єктів освітнього простору, з іншого - частиною системи післядипломної освіти як особливої інституції в системі неперервної освіти. Представлен анализ особенностей педагогического взаимодействия в системе последипломного образования. Обосновано, что эта система образования предусматривает собственную специфику педагогического образования, являющуюся частью, с одной стороны, взаимодействия субъектов образовательного пространства, с другой – частью системы последипломного образования как особенной институции в системе непрерывного образования. The article analyzes peculiarities of the pedagogical cooperation in the system of the post-graduate education. It is found out that this educational system foresees the own specificity of the pedagogical cooperation, which is a part, on the one hand, of subjects' cooperation of the educational area, on the other hand – a part of the system of the post-graduate education as a special institution in the system of life-long education. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|