РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629371<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Оліфіра Л. 
Професійна управлінська компетентність керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як педагогічна категорія / Л. Оліфіра // Нова пед. думка. - 2014. - № 3. - С. 47-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі аналізу ключових понять компетентнісної парадигми “компетенція” та “компетентність”, їх взаємозв’язку і трансформації у складові освітнього процесу розкрито сутність та характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Звертаючись до стратегічних документів у галузі освіти, висвітлено вимоги до означеної компетентності. Визначено структуру професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як основу формування змісту та освітніх програм для зазначеної категорії керівників у системі післядипломної педагогічної освіти.У статті розкривається сутність і характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.

На основе анализа ключевых понятий компетентностной парадигмы “компетенция” и “компетентность”, их взаимосвязи и трансформации в составляющие образовательного процесса раскрыта сущность и характеристики профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации. Обращаясь к стратегическим документам в области образования, освещены требования к указанной компетентности. Определена структура профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации в качестве основы формирования содержания и образовательных программ для указанной категории руководителей в системе последипломного педагогического образования.

Based on the analysis of key concepts of competence paradigm of “competence” and “competence”, their relationships and the transformation in the components of the educational process reveals the essence and characteristics of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation. Turning to the strategic documents in the field of education, highlight the requirements for the specified competence. The structure of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation as a basis for shaping the content and educational programs for this category of managers in the system of postgraduate education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського