РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000629225<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іваній І. 
Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2016. - № 1/2. - С. 16-21. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Виявлено та охарактеризовано провідні закономірності, принципи та умови ефективного формування професійно-педагогічної культури студентів фізкультурно-спортивного профілю підготовки. Презентовано структурні елементи авторської концепції формування професійно-педагогічної культури особистості студента в системі спеціальної фізкультурної освіти, котра містить наступні блоки: проблемний (цілепокладальний); базисний (основи концепції); змістовий, що включає в себе ядро концепції, що складається із принципів й закономірностей формування професійно-педагогічної культури особистості студента в системі спеціальної фізкультурної освіти; технологічний (включає в методи, засоби побудови педагогічного процесу). Виокремлено провідні закономірності й тенденції формування професійно-педагогічної культури студентів у системі спеціальної фізкультурної освіти. Сформульовано двовекторну спрямованість професійно-педагогічної культури, що є системою і одночасно елементом педагогічної системи, інтегративним утворенням особистості студента, що виявляється у засобах, способах і формах його творчої самореалізації.

Выявлены и охарактеризованы ведущие закономерности, принципы и условия эффективного формирования профессионально-педагогической культуры студентов физкультурно-спортивного профиля подготовки. Представлены структурные элементы авторской концепции формирования профессионально-педагогической культуры личности студента в системе специального физкультурного образования, которая содержит следующие блоки: проблемный (целеполагающий); базисный (основы концепции); содержательный, включающий в себя ядро концепции, состоящей из принципов и закономерностей формирования профессионально-педагогической культуры личности студента в системе специального физкультурного образования; технологический (включает в себя методы, средства построения педагогического процесса). Выделены ведущие закономерности и тенденции формирования профессионально-педагогической культуры студентов в системе специального физкультурного образования. Сформулирована двухвекторная направленность профессионально-педагогической культуры, являющейся системой и одновременно элементом педагогической системы, интегративным образованием личности студента, проявляющейся в средствах, способах и формах его творческой самореализации.

In the proposed article showing the actuality of the investigation of the problem of formation of professional-pedagogical culture of future physical training and sport specialists are determined by modern tendencies of physical culture development and the need to prepare competent personnel, who is capable to realise effectively special social tasks of cognition, transmission and creation of culture, and to prepare new generations to solve global humanistic, cultorological and physical culture problems. The aim of the article is to work out conceptual bases of formation of professional-pedagogical culture of student’s personality in the system of special physical culture education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського