![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000628659<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Западинська І. Г. Професійна підготовка вчителів гуманітарних спеціальностей у системі педагогічної освіти України (друга половина XIX - початок XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Г. Западинська; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2016. - 21 c. - укp.Наведено теоретичне узагальнення і нове рішення наукового завдання, яке полягало у визначенні сутності та змісту професійної підготовки вчителів гуманітарних спеціальностей у системі педагогічної освіти другої половини XIX - початку XX ст. Наддніпрянської України та виявленні шляхів використання позитивного історичного досвіду в модернізації сучасної вітчизняної педагогічної освіти. Розкрито соціально-гуманітарні чинники становлення та розвитку системи педагогічної освіти України протягом досліджуваного періоду: витіснення української мови з усіх сфер громадського життя; активна політика культурної асиміляції населення; падіння кріпосницького ладу й інтенсивний розвиток промисловості; розвиток філософсько-педагогічних поглядів щодо ідеалу вчителя та його суспільних функцій; вплив на вітчизняну науку прогресивних ідей західноєвропейської педагогіки; підвищення вимог суспільства до особистості вчителя, його професійно-педагогічної підготовки. Виявлено тенденції розвитку професійної підготовки вчителів гуманітарних спеціальностей у системі педагогічної освіти другої половини XIX — початку XX ст. Наддніпрянської України: створення у ВНЗ кафедр педагогіки, інтеграція загальнонаукової університетської та педагогічної освіти; розробка авторських програм з навчальних дисциплін загальнонаукового та спеціального (фахового) циклів; обгрунтування педагогічної освіти як спеціальної післяуніверситетської та створення у зв’язку з цим педагогічних курсів на базі університетів. Визначено перспективи творчого використання прогресивних ідей педагогічних закладів другої половини XIX - початку XX ст. Наддніпрянської України в удосконаленні сучасної підготовки вчителів гуманітарних спеціальностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)5 + С. р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА420798 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|