РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000626769<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сучасні маркетингові методи та інструменти в діяльності підприємств аграрного сектору : монографія / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, О. М. Барилович, Р. І. Буряк, Ю. М. Гальчинська; ред.: Я. С. Ларіна; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2016. - 449 c. - Бібліогр.: с. 438-440 - укp.

Адаптовано методи маркетингових досліджень, методи аналізу та формування елементів комплексу маркетингу з урахуванням особливостей функціонування аграрних ринків та підприємств аграрного сектору. Розкрито специфіку маркетингових досліджень кон'юнктури вітчизняних ринків зерна, олійних культур. Оцінено сучасний стан вітчизняного ринку овочів. Висвітлено тенденції розвитку світового ринку біоенергетичних культур і перспективи розвитку такого ринку в Україні. Проаналізовано особливості сприйняття споживачем альтернативних видів палива. Увагу приділено дослідженню вітчизняного ринку продукції тваринництва, зокрема кон'юнктури ринку продукції птахівництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808127 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського