Мірошниченко П. В. Мова радіомовлення як провідна ознака етнічної диференціації споживача інформації в медійному контексті України / П. В. Мірошниченко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 4. - С. 85-89. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.
Висвітлено проблему підвищення вимог аудиторії медіа, зокрема радіомовлення, щодо мови програмного продукту. На основі даних останніх соціологічних досліджень розглянуто мову медіа як одну з важливих ознак процесу етнонаціональної самоідентифікації аудиторії.
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун.Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"