Розглянуто основні напрями контакту аудіального ЗМІ зі слухачами. На основі аналізу професійної діяльності радіостанцій Львова, Запоріжжя та Києва наведено приклади основних форм взаємодії регіональних мас-медіа із потенційною та реальною аудиторією. Охарактеризовано традиційні форми й новітні тенденції у спілкуванні аудиторії та радіо.
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун.Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"