Кухаренко В. М. Системний підхід до змішаного навчання / В. М. Кухаренко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 24. - С. 53-67. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.Увагу приділено розвитку змішаного навчання і поєднанню традиційного та дистанційного (30 - 70 %) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи - показати, що використання системного підходу в змішаному навчанні забезпечує високу якість навчання, а сама технологія може бути руйнівною. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження - змішаний навчальний процес. Результати аналізу показують, що в змішаному навчанні підвищується мотивація студентів, кваліфікація викладачів, процес навчання персоналізується. У той же час відсутні надійні методики оцінки якості навчання і стандартів навчання. Дуже важливо, щоб стратегія змішаного навчання підтримувалася інституційними цілями і мала ефективну організаційну модель підтримки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|