РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000624178<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кухаренко В. М. 
Системний підхід до змішаного навчання / В. М. Кухаренко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 24. - С. 53-67. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Увагу приділено розвитку змішаного навчання і поєднанню традиційного та дистанційного (30 - 70 %) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи - показати, що використання системного підходу в змішаному навчанні забезпечує високу якість навчання, а сама технологія може бути руйнівною. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження - змішаний навчальний процес. Результати аналізу показують, що в змішаному навчанні підвищується мотивація студентів, кваліфікація викладачів, процес навчання персоналізується. У той же час відсутні надійні методики оцінки якості навчання і стандартів навчання. Дуже важливо, щоб стратегія змішаного навчання підтримувалася інституційними цілями і мала ефективну організаційну модель підтримки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського