Перепелиця А. В. Подолання негативних переживань як чинник професійного самовизначення студентів медичних коледжів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. В. Перепелиця; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Київ, 2016. - 22 c. - укp.Вивчено особливості та передумови формування професійного самовизначення майбутніх медичних сестер. Теоретично обгрунтовано та розроблено модель професійного самовизначення студента медичного коледжу. Розроблено й апробовано програму тренінгу подолання негативних переживань з метою запобігання емоційному вигорянню на етапі професійної підготовки. Результати формувального експерименту підтвердили припущення про те, що на процес змін професійного самовизначення внаслідок негативних переживань можна ефективно впливати в межах навчального процесу у коледжі. Про це свідчать зміни в одержаних показниках з особистісних професійних якостей, які в експериментальній групі вищі, ніж в контрольній. Результати за рівнем емоційної стійкості вказують на позитивний формувальний вплив, з огляду на нижчі показники тривожності, емоційного вигоряння в першій групі, ніж в другій. Визначені зміни професійних планів свідчать про позитивний формувальний вплив на студентів експериментальної групи. У ході реалізації поставлених завдань підтверджено достовірність висунутої гіпотези про те, що зміни професійного самовизначення з відмовою від професії медичної сестри відбуваються в результаті переживання студентом негативних емоцій під час виконання практичних навичок в лікувальних закладах, та залежать від особистісних професійно необхідних якостей, потрібних для праці в стресогенних ситуаціях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА420727 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|