Ростовцев С. С. Особливості застосування комплексу Інтернет-маркетингу в організації обслуговування користувачів бібліотек / С. С. Ростовцев // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 3. - С. 130-134. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Запропоновано розширену модель комплексу маркетингу, адаптовану до дистанційного обслуговування користувачів бібліотек України. Розглянуто елементи комплексу маркетингу "7P" та особливості їх застосування в Інтернет-середовищі.
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун.Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"