![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000619685<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Досенко А. К. Засади паблік рилейшнз: сутність стратегій / А. К. Досенко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 3. - С. 118-121. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто провідні стратегії паблік рилейшнз як комунікативної сфери. Виокремлено 3 базові етапи в розвитку науки "паблік рилейшнз", що надало змогу окреслити й основні віхи розвитку стратегій PR. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|