РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000619258<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Циганок В. М. 
Обгрунтування маркетингової стратегії розвитку підприємств галузі птахівництва на основі бренд-підходу / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля // Бізнес Інформ. - 2016. - № 6. - С. 232-239. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - розробка маркетингової стратегії птахівничого підприємства на основі брендингу і ко-брендингу. У результаті проведених досліджень були обрані маркетингові стратегії подальшого розвитку ТОВ "Подільській бройлер" на регіональному ринку м'яса птиці. За партнера кооперації та інтеграційних зусиль була обрана компанія ПАТ "Миронівський хлібопродукт", якій запропонована стратегія інтегративного зростання - об'єднання зусиль з підприємством-конкурентом на регіональному ринку. Наукова новизна результатів досліджень полягає в створенні між ПАТ "Миронівський хлібопродукт" і ТОВ "Подільський бройлер" стратегічного маркетингового альянсу на ко-брендинговій основі, взаємовідносини в якому мають будуватися на клубних засадах. Практична значущість проведених досліджень полягає в тому, що за умови створення такого альянсу птахівниче підприємство повинно буде доповнити (або перепрофілювати) свій стратегічний набір ніш такою стратегією послідовника, як стратегія інтегрованого продукту: використання обома учасниками стратегічного альянсу конкурентних переваг обох брендів з метою досягнення синергетичного ефекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.253-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського