РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000616942<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Панок В. Г. 
Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 4. - С. 21-29. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

На когнітивно-рефлексивному рівні розглянуто особливості соціальної технології. Здійснено порівняльний аналіз понять "метод", "методика", та "технологія" за наступними критеріями: кінцева мета, результат застосування, структура, складники, належність до конкретної науки, цільове забезпечення, оцінка, зворотний зв'язок. Подано авторське визначення соціальної технології. На основі практики виховної роботи й соціально-психологічних досліджень засвідчено невисокий рівень ефективності виховних технологій і методів, застосовуваних у навчально-виховних закладах. Обгрунтовано переваги застосування проектно-технологічного підходу до вирішення виховних проблем у сучасній школі.

На когнитивно-рефлексивном уровне рассмотрены особенности социальной технологии. Сделан сравнительный анализ понятий "метод", "методика" и "технология" по следующим критериям: конечная цель, результат применения, структура, составляющие, принадлежность к конкретной науки, целевое обеспечение, оценка, обратная связь. Представлено авторское определение социальной технологии. На основе практики воспитательной работы и социально-психологических исследований засвидетельствован невысокий уровень эффективности воспитательных технологий и методов, применяемых в учебно-воспитательных заведениях. Обоснованы преимущества применения проектно-технологического подхода к решению воспитательных проблем в современной школе.

The theoretical and methodological problems of project and technological approach application to relevant methodological problems of upbringing solving have been reviewed by the article author. In particular, the unsuitability of contemporary methods of upbringing work in school for age and individual psychological characteristics of students have been distinguished.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.01 + Ю984.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського