Шестопалова І. О. Психолого-педагогічні основи забезпечення гнучкості системи навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії / І. О. Шестопалова // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 5. - С. 205-213. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - англ.Розглянуто когнітивні основи індивідуалізації навчального процесу засобами організації гнучкої системи навчання іноземних мов у сучасній вищій школі, які розробляються останнім часом в педагогічній науці Великої Британії. Викладено схему складових теорії гнучкого навчання: гнучка форма навчання, гнучка методика навчання, гнучка программа, гнучкі навчальні матеріали, гнучкий підхід до оцінювання. З'ясовано, що сучасна зарубіжна педагогічна наука, спираючись на результати досліджень в галузі когнітивної психології та психолінгвістики визнає, що індивідуалізація повинна стати основою, на якій будується навчальний процес. Зауважено, що засадами індивідуалізації навчання іноземних мов у сучасній педагогічній науці Великої Британії є концепція навчальних стилів і концепція гнучкого навчання, яка охоплює усі сторони навчального процесу. Рассмотрены когнитивные основы индивидуализации учебного процесса средствами организации гибкой системы обучения иностранным языкам в современной высшей школе, которые разрабатываются в последнее время в педагогической науке Великобритании. Изложено схему составляющих теории гибкого обучения: гибкая форма обучения, гибкая методика обучения, гибкая программа, гибкие учебные материалы, гибкий подход к оценке. Выяснено, что современная зарубежная педагогическая наука, опираясь на результаты исследований в области когнитивной психологии и психолингвистики признает, что индивидуализация должна стать основой, на которой строится учебный процесс. Отмечено, что принципами индивидуализации обучения иностранным языкам в современной педагогической науке Великобритании является концепция учебных стилей и концепция гибкого обучения, которая охватывает все стороны учебного процесса. The author examines the cognitive foundations of individualization by means of a flexible organization of language learning process in high education, that are being developed in modern teaching science of Great Britain. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0(4ВЕЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|