РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000616901<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шестопалова І. О. 
Психолого-педагогічні основи забезпечення гнучкості системи навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії / І. О. Шестопалова // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 5. - С. 205-213. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - англ.

Розглянуто когнітивні основи індивідуалізації навчального процесу засобами організації гнучкої системи навчання іноземних мов у сучасній вищій школі, які розробляються останнім часом в педагогічній науці Великої Британії. Викладено схему складових теорії гнучкого навчання: гнучка форма навчання, гнучка методика навчання, гнучка программа, гнучкі навчальні матеріали, гнучкий підхід до оцінювання. З'ясовано, що сучасна зарубіжна педагогічна наука, спираючись на результати досліджень в галузі когнітивної психології та психолінгвістики визнає, що індивідуалізація повинна стати основою, на якій будується навчальний процес. Зауважено, що засадами індивідуалізації навчання іноземних мов у сучасній педагогічній науці Великої Британії є концепція навчальних стилів і концепція гнучкого навчання, яка охоплює усі сторони навчального процесу.

Рассмотрены когнитивные основы индивидуализации учебного процесса средствами организации гибкой системы обучения иностранным языкам в современной высшей школе, которые разрабатываются в последнее время в педагогической науке Великобритании. Изложено схему составляющих теории гибкого обучения: гибкая форма обучения, гибкая методика обучения, гибкая программа, гибкие учебные материалы, гибкий подход к оценке. Выяснено, что современная зарубежная педагогическая наука, опираясь на результаты исследований в области когнитивной психологии и психолингвистики признает, что индивидуализация должна стать основой, на которой строится учебный процесс. Отмечено, что принципами индивидуализации обучения иностранным языкам в современной педагогической науке Великобритании является концепция учебных стилей и концепция гибкого обучения, которая охватывает все стороны учебного процесса.

The author examines the cognitive foundations of individualization by means of a flexible organization of language learning process in high education, that are being developed in modern teaching science of Great Britain.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського