Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів / Л. С. Овчаренко, І. В. Самохін, А. О. Вертегел, Т. Г. Андрієнко, Н. В. Жихарева // Проблеми безперерв. мед. освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 32-34. - укp.Важливе місце в процесі післядипломної підготовки лікаря-педіатра належить методиці моделювання клінічної ситуації. Мета навчальної ігрової імітації полягає у вихованні в лікаря практичного вміння безпомилкової диференційної діагностики клінічно подібних захворювань, професійного встановлення діагнозу та оптимального лікування хворого. Використання в процесі навчання методу ділової гри дозволяє ефективно проводити підготовку фахівців на високому професійному рівні за рахунок розвитку необхідних навичок і вмінь. Важное место в процессе последипломной подготовки врача-педиатра занимает методика моделирования клинической ситуации. Цель учебной игровой имитации заключается в воспитании у врача практического умения безошибочной дифференционной диагностики клинически подобных заболеваний, профессионального установления диагноза и оптимального лечения больного. Использование в процессе обучения метода деловой игры позволяет эффективно проводить подготовку специалистов на высоком профессиональном уровне за счет развития необходимых навыков и умений. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р7 + Р73 р7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23017 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|