РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000616723<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Малишева А. 
Інтерактивні методи мовленнєвої підготовки студентів / А. Малишева, С. Бабій // Гуманітар. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди" : наук.-теор. зб.. - 2014. - Вип. 33. - С. 111-119. - Бібліогр.: 9 назв - укp.

Розглянуто проблеми та суперечності їх розв’язання в процесі впровадження апробованих у зарубіжних ВНЗ інтерактивних методів мовної освіти; розглянуто чинники, що забезпечують якість освіти, також інноваційний менеджмент, який є певною складовою в освіті, глобальні параметри підготовки спеціаліста-мовника вищої кваліфікації, що є основною передумовою створення європейського простору вищої освіти як засобу мобільності, комунікативності та працевлаштування молоді. Проаналізовано загальну характеристику кредитно-модульної системи навчання, її завдання, мету, технології та складові, а також недоліки та переваги освітнього процесу; зазначено, що адаптація викладачів і студентів до нової системи буде успішною, за умови оптимального поєднання європейських критеріїв мовної вищої освіти із традиційними підходами та пріоритетами національної системи освіти, автономії університетів. Інтерактивні технології навчання можна створювати та впроваджувати як у процес традиційного, так й інноваційного навчання студентів із застосуванням комп’ютерно-орієнтованих засобів та методів навчання. Організація процесу спілкування в процесі традиційного безкомп’ютерного навчання є простим завданням (опитування студентів, обговорення, проведення семінарів, лекцій, круглих столів тощо). Зазначено, що організація аналогічного процесу під час комп’ютерно-орієнтованого, зокрема і дистанційного навчання, є проблемою, яку на сьогодні вивчають багато дослідників.

Рассмотрены проблемы и противоречия, их решение в процессе внедрения апробированных в зарубежных ВУЗ интерактивных методов языкового образования; рассмотрены факторы, которые обеспечат качество образования, также инновационный менеджмент, который является определенной составляющей в образовании, глобальные параметры подготовки специалиста-языковеда высшей квалификации, которые являются основной предпосылкой создания европейского пространства высшего образования как средства мобильности, коммуникативности и трудоустройства молодежи. Проанализирована общая характеристика кредитно-модульной системы обучения, ее задачи, цели, технологии и компоненты, а также негативные и позитивные стороны образовательного процесса; отмечено, что адаптация преподавателей и студентов к новой системе будет успешной при условии оптимального сочетания европейских критериев языкового высшего образования с традиционными подходами и приоритетами национальной системы образования, автономии университетов. Глобальные параметры подготовки специалиста-языковеда высшей квалификации является основной предпосылкой создания европейского пространства высшего образования как средства мобильности, коммуникативности и трудоустройства молодежи.

The problems and contradictions, heir solution when implementing proven in foreign universities interactive methods of language education were analyzed; factors that will ensure the quality of education as innovation management, and specific component in education were reviewed, and global settings of a language specialist training of a higher qualification is a major precondition for the creation of the European higher education space as a means of mobility, communicativeness and youth employment; general characteristics of credit module system, its objectives, target, technology and components as well as the negative and positive aspects of the educational process were analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1р30-2 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського