Ситник Н. І. Становлення та розвиток українсько-канадських освітніх зв'язків (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Ситник; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад.. - Хмельницький, 2015. - 20 c. - укp.Охарактеризовано соціально-культурні умови, що сприяли налагодженню офіційних зв'язків на рівні ВНЗ, пізніше - на рівні державних органів, загальноосвітніх навчальних закладів, наукових установ та громадських організацій України і Канади. Проаналізовано основні напрями, зміст і форми співробітництва педагогів країн-партнерів. Розкрито роль співпраці освітян та науковців України і Канади в реформуванні освітньої системи Української держави і збагаченні її прогресивним зарубіжним педагогічним досвідом. Доведено, що її результатом є створення в Україні загальноосвітніх навчальних закладів нового типу, упровадження валеологічної освіти та інклюзивного навчання, удосконалення управління системою професійно-технічної освіти, оновлення змісту і форм післядипломної педагогічної освіти, створення навчальних книг нового покоління та інноваційних технологій навчання. Зазначено, що досвід освітян Канади враховується українськими творчими групами у процесі складання сучасних підручників і навчально-методичних посібників, організації педагогічного процесу в навчальних закладах різних типів і форм власності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) ж + Ч34(7КАН) ж
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА419501 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|