Скрипник Н. С. Формування суб'єктної позиції студентів вищих технічних навчальних закладів у позааудиторній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. С. Скрипник; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.Теоретико-експеримєнтальним шляхом досліджено проблеми формування суб'єктної позиції студентів технічних ВНЗ у позааудиторній діяльності. Обгрунтовано суть суб'єктної позиції студентів таких технічних ВНЗ. Установлено, що структура суб'єктної позиції студентів технічних ВНЗ містить мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, особистісний компоненти. Визначено можливості позааудиторної діяльності щодо формування суб'єктної позиції студентів таких закладів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування суб'єктної позиції студентів у позааудиторній діяльності. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості суб'єктної позиції студентів технічних ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА419291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|