Спічка А. Формування навиків спонтанного розуміння змісту іншомовної наукової фахової літератури під час її читання студентами-магістрами, аспірантами / А. Спічка // Теорет. й приклад. проблеми сучас. філології : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 2. - С. 87-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто деякі методичні підходи щодо вивчення й оволодіння студентами, аспірантами навиками спонтанного розуміння німецькомовної фахової літератури під час її читання. Увагу звернено на характерні особливості словникового складу наукової фахової мови, до якого відносяться термінологічні слова, фразеологічні утворення, а також деякі займенники, займенникові слова. Розкрито також основні функції цієї лексики у науковому фаховому німецькомовному тексті. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.331
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74512 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|