Маслєннікова Ю. Морально-естетичне виховання особистості майбутнього вчителя музики засобами сакрального хорового мистецтва / Ю. Маслєннікова // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 151-153. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано виховний потенціал сакральної хорової музики, розкрито сутність її впливу на морально-естетичне виховання майбутнього вчителя музики. Визначено низку теоретичних положень, що характеризують сутність морально-естетичного виховання. Доведено, що ефективність морально-естетичного виховання майбутнього вчителя музики забезпечується дотриманням принципів гуманістичної спрямованості, свідомості й активності студентів як суб’єктів виховання, зв’язку теорії з практикою, систематичності, послідовності та цілісності. Проанализирован воспитательный потенциал сакральной хоровой музыки, раскрыта сущность ее влияния на морально-эстетическое воспитание будущего учителя музыки. Определен ряд теоретических положений, характеризующих сущность нравственно-эстетического воспитания. Доказано, что эффективность нравственно-эстетического воспитания будущего учителя музыки обеспечивается соблюдением принципов гуманистической направленности, сознательности и активности студентов как субъектов воспитания, связи теории с практикой, систематичности, последовательности и целостности. In this article the educational potential of sacred choral music, the essence of its impact on the moral and aesthetic education of future teachers of music are analyzed. A number of theoretical propositions that describe the essence of the moral and aesthetic education is distinguished. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю817.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|