РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000595199<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Marcial D. E. 
I am offline”: measuring barriers to open online learning in the Philippines [Електронний ресурс] / D. E. Marcial, R. D. B. Caballero, J. B. Rendal, G. A. Patrimonio // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 1. - С. 28-41. - Бібліогр.: 31 назв. - англ.

Open online learning provides new opportunities for students and teachers. However, research shows that completion rates in open online courses are typically low. This paper presents an empirical analysis of the degree of the barriers to open online learning. The respondents are teachers at the tertiary level in the Philippines who experienced a full distance online learning. Responses from 44 respondents were included in the analysis using an adapted survey questionnaire. The study reveals that Internet cost and access and technical problems are substantial barriers to open online learning while social interaction is somewhat of a barrier. It is concluded that infrastructure and technical accessibility are the priority considerations in online learning.

З'ясовано, що процент студентів, які закінчили онлайнові курси досить низький. Виконано емпіричний аналіз ступеня бар'єрів для того, щоб започаткувати онлайн-навчання. Респондентами виступили вчителі системи вищої освіти на Філіппінах, які пройшли повний курс дистанційного навчання. Аналіз включає відповіді 44 респондентів на запитання підготовленої для дослідження анкети. Визначено, що значними перешкодами для започаткування онлайн-навчання є вартість і доступ до мережі Інтернет, технічні проблеми пов'язані з цим, крім того, певним бар'єром є соціальна взаємодія. Зроблено висновки, що інфраструктура та доступність з технічного погляду є пріоритетними для розвитку онлайн-навчання.

Открытое онлайн обучение предоставляет новые возможности для студентов и преподавателей. Тем не менее, исследование показывает, что процент студентов, которые закончили онлайн курсы достаточно низкий. Эта статья представляет эмпирический анализ степени барьеров для того, чтобы открыть онлайн-обучения. Респондентами выступили учителя системы высшего образования на Филиппинах, которые прошли полный курс дистанционного обучения. Анализ включает ответы 44 респондентов на вопросы подготовленной для исследования анкеты. Результаты исследования показывают, что значительные препятствия для онлайн-обучения является стоимость и доступ к сети Интернет, технические проблемы, связанные с этим, кроме того, определенным барьером является социальное взаимодействие.Сделаны выводы, что инфраструктура и доступность, с технической точки зрения, являются приоритетными для развития онлайн-обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського