Давыдок А. М. Актуальные вопросы ранней коррекции социально-психологической адаптации младших школьников / А. М. Давыдок, А. М. Титова // Довкілля та здоров'я. - 2013. - № 2. - С. 43-46. - рус.Протягом навчального року велося спостереження за учнями з трьох паралельних перших класів (71 учень). Вивчення розвитку шкільно-значимих функцій до початку навчання у школі проводилося за медичними та психофізіологічними критеріями. Рівень соціально-психологічної адаптації першокласників визначався за допомогою методики Е.М. Александровської. У дослідженнях брали участь вчителі та шкільний психолог. Вивчено та узагальнено досвід психолого-педагогічної корекції адаптаційного статусу шестирічних першокласників. В течение учебного года велось наблюдение за учениками из трех параллельных первых классов (71 ученик). Изучение развития школьно-значимых функций к началу учебы в школе проводилось по медицинским и психофизиологическим критериям. Уровень социально-психологической адаптации первоклассников определялся с помощью методики Э. М. Александровской. В исследованиях участвовали учителя и школьный психолог. Изучен и обобщен опыт психолого-педагогическої коррекции адаптационного статуса шестилетних первоклассников. Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 + Ю983.7-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15205 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|