Семеніхіна О. В. Обгрунтування доцільності використання програм динамічної математики як засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3. - С. 67-75. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Виділено програми динамічної математики серед великого розмаїття засобів інформаційної підтримки математичної освіти оскільки саме їх використання передбачає візуалізацію у дії математичних знань. Аналіз інструментарію програм динамічної математички як засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань поряд з описом визначальних характеристик таких програмних засобів надав можливість виділити аргументи на користь використання саме цих програмних продуктів у ході вивчення математики. Серед таких аргументів: простий інтерфейс програм; високий рівень візуалізації математичних об'єктів за рахунок динамізації; можливість організації експериментальних випробувань; можливість організації емпіричного пошуку відповіді; можливість "підведення" учнів до формулювання гіпотез під час доведення математичних теорем; істотне скорочення часу; "миттєве" виявлення помилки у побудовах; забезпечення певного рівня самостійності в навчанні; можливість організації контролю знань; сприяння більш активному та свідомому засвоєнню навчального матеріалу учнями; можливість організації дистанційного навчання за рахунок створення інтерактивних аплетів. Кожен з аргументів проілюстровано прикладами задач, які розв'язано з використанням різних програм динамічної математики, а саме, GRAN2d, DG, Жива Геометрія, Математический конструктор, Cabri 3D, GeoGebra 5.0. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|